ZWROTY I REKLAMACJE
Pamiętaj, że kupując na inabell.pl jesteś bezpieczna i masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Standardowo zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu. Pełną informację o prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta znajdziesz w naszym regulaminie sklepu dostępnym tutaj.
Prosimy przed skorzystaniem z prawa zwrotu o przymierzanie naszych ubrań tylko w taki sposób jak jest to możliwe w sklepie stacjonarnym, aby nie posiadały uszkodzeń mechanicznych, były czyste i wolne od jakichkolwiek zapachów.
Reklamacja – pamiętaj, że ponosimy także odpowiedzialność za nasze produkty na podstawie rękojmi jeżeli posiadają one wady fizyczne. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady produktu oraz Twoich uprawnień znajdziesz w naszym regulaminie sklepu dostępnym tutaj.
Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji? To proste!
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu
- Starannie zapakuj produkty
- Paczkę odeślij na adres:
Inabell.pl
Osiedle Tygrysie 19B,
62-023 Dachowa
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.
Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: (048) 796-875-866 oraz sklep@inabell.pl w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy!
Uwaga klienci spoza Unii Europejskiej! W przypadku zwrotu produktu z kraju spoza Unii Europejskiej należy w deklaracji celnej oznaczyć wysyłaną paczkę jako zwrot. W przeciwnym wypadku zostanie naliczone cło i paczka nie zostanie przez nas odebrana!